היום בשעות הערב, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילדה שננעלה בחדר השירותים, ברחוב חוט השני באלקנה.
מתנדבי ידידים, נועם דיין ודביר אודסר, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. לאחר מספר ניסיונות ובאמצעות הציוד שברשותם, הצליחו המתנדבים לחלץ את הילדה בשלום.
נועם מספר: “ארגנתי את הילדים לקראת השינה כשקיבלתי את הקריאה במוקד החירום. יצאתי מיד מהבית, ודביר הצטרף אליי. כשהגענו למקום הבנו שהילדה נכנסה לחדר השירותים, שיחקה עם המפתח ונעלה את עצמה בפנים. בתחילה ניסיתי לקדוח בצילינדר כדי שנוכל לסובב אותו בעזרת מברג, אך לבסוף החלטנו להביא סולם טלסקופי ולבצע את החילוץ דרך החלון בקומה הראשונה. לשמחתנו, הילדה חולצה בשלום ואף יצאה עם חיוך אחרי כל ההיסטריה והבהלה. בני המשפחה הודו לנו מאוד ושמחו שהאירוע הסתיים בשלום. משמח מאוד לתת מענה לאדם במצוקה, זה חלק מהשליחות שלי כאן.”
זקוקים לעזרה? יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.
קובי אביצור – דוברות ידידים
